• Frolicsome <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7870629795995335752\x26blogName\x3dreal.life.share\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://petiaissejuk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://petiaissejuk.blogspot.com/\x26vt\x3d326533429053823283', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




    FROLICSOME
    Memories
    Frolicsome
    Them :)
    Credits
    Hit Follow
    Kenapa Perlu ANTI LELAKI??
    Saturday 28 April 201207:44



    we meet again readers..setelah sekian lamanya aku biarkan account belog aku nie berhabuk takberhapdate, ttiba malam neh timbul pulak kerajinan aku utk menghapdatekan belog aku yg indah nian neh..wakaka~~

    well ladies yg baca belog aku nie..sila jawab soalan aku :-
    KENAPA PERLU ANTI LELAKI????
    why?? why?? why?? jujur sgt2 aku tak nmpak langsung sbb utk korang kaum hawa utk membenci kaum adam gila2...syesly aku ta paham pemikiran korang neh...aku slalu je nmpak status2 kata boys sucks la...laki mmg tak guna la..hape la..woiii!! bapak korang tu laki kowt!! igt sikit weh..

    ok fine..aku admit kadang2 kaum adam neh annoying skit..bajet ape sume..tapi takdela smpai anti teruk2..based on my experience la kan, prmpuan yg anti lelaki neh lebih gedik dan gatal bila cakap psal lelaki..SERIOUSLY TAK BOHONG!! kat depan kita punye la kutuk laki gila2..tapi bila diorng kumpul sesama diorng sembang psal laki..bukan main rancak lagi...

    some girls anti lelaki sbb maybe bdak2 laki neh suka perli dya..suka ejek2 dya..well honey, for your information, i pon slalu ja kena drop dgn bebudak laki skolah i..but i know that it just a joke..jgn la amik syes sgt psal bnda tu..besala..budak laki mmg suka menyakat *adik aku slalu cite dye suka myakat budak2 prmpuan skolah dye* kdng2 bebudak laki neh maybe ada la bnda yg diorng tak puas hati ngn korang smpai diorng ktuk2..perli2 kaw kaw pya depan orng ramai.."well..ada aku kesah diorng nak ktuk ke tak?? so what?? hidup aku..diri aku..suka hati aku la nak bwt prangai cemana pon"..kakak2, adik2..dlm hidup nie kita kena pndai bertolak ansur...jgn ikut kpala sndiri ja okay?? kenalah beralah sikit dlm sesetengah hal..ego tu jgn tnggi sgt macam gunung everest..kalau korang skolah single sex takpala..yg skolah campur neh..kalau korang tak unite susah la..tmbh2 lagi satu batch..semangat batch sikit woiii!! cemana na work together klau prangai lagu neh??

    ingin sekali aku TEGASKAN di sini aku BUKANNYE nak backing lelaki..aku just menyuarakan pndapat aku ja..aku membesar di kalangan lelaki..aku sorang ja prmpuan dlm adk bradik aku..kasen2 pon aku rmai laki dari prmpuan..even klau yg prmpuan most of them skolah rendah..it's not that aku nak kata aku expert sgtlah psal laki neh..bukan okay?? aku just rase tak payah la extreme sgt nak anti2 lelaki neh..worthless la..nnti korang akan kawin gak..n orng yg korang akn kawin tu of course lah laki kan?? don't tell me that korang nak jd lesbo..simpang malaikat 44 weh!! astaghfirullah..bwk2 mengucap..

    oiiii kaum adam yg baca post aku neh!! jgn senyum sorang2 macam kerang busuk mcm lah kemenangan berpihak pada korang..jgn igt aku backing korang..meh aku nak tye soalan :-
    KENAPA PERLU ANTI PEREMPUAN??? 
    pkir elok2 okay?? bonda korang pon prmpuan jugak..kalau tade prmpuan, korang kaum adam pon takkan lahir kt dunia neh

    p/s : perempuan dan lelaki diciptakan utk bersama..mereka saling memerlukan.. :D

    --> ta suka post aku takpa..sila diam..sekali lagi..aku hanya menyuarakn pndapat aku sahaja



    sekian....