• Frolicsome <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7870629795995335752\x26blogName\x3dreal.life.share\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://petiaissejuk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://petiaissejuk.blogspot.com/\x26vt\x3d326533429053823283', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




    FROLICSOME
    Memories
    Frolicsome
    Them :)
    Credits
    Hit Follow
    On That Day
    Saturday 17 March 201206:55


    mengenangkan soalan2 killer yang membuat hati aku gundah gulana...............


    ****************************************************************
    abg hafiz : wei arneeda....kau tak takut ko result na kuar rabu nie?? *loghat n.9*
    abg awin : haa arnee..result bila kuar?? takut tak??
    paklong : ghaso2 buleh tak dapek straight A nie?? *loghat n.9*
    nenek : nnti bila dpt tau je keputusan terus kol nenek ye..nenek doa la cucu nenek sorang nie dpat straight A..nnti nenek nak buat kenduri kesyukuran....

    ****************************************************************


    time tengah tolong bonda terchenta lipat kain baju tadi...ttiba bonda bersuara...


    ****************************************************************
    ibu : so kakak..hows your feeling??
    aku : feeling about??  *dengan muka blurrnye cmnie --> (-_-)*
    ibu : result kau la syg oiii..ibu tengok kakak cam relax je..cool je..tak nmpak macam risau je pasal result..ibu pulak yang stress..kau tgk la..smpai BP (blood pressure) ibu pon naik..
    aku : risau jugak..tapi kakak saje je tamau tnjuk sgt yg kakak risau..*smbil tersengeh* :D

    ****************************************************************


    BOHONG sangat la kalau aku kata aku ta risau pasal rseult aku...sape yg ta risau tu huuuu..tatau na describe cena...mmg la luar nmpak cool tapi dalam hati??? Allah saje yang tau...aku ade mengadu gak kat kawan2 aku...ye la..mengadu psal bnda nie...


    ****************************************************************

    fatini (best fwen) : poyo..bnda dah ade..chillax sudah..p baca blog aku kasi relax..hahahha 
    ayin (best fwen) : wulawe!! aku pon takut gak result..tapi kita dah buat yg terbaik kan?? redha je la
    shahirul iman (apek) : relax meh...result ada dah..tnggal na umum ja...tawakal je la..n doa bebanyak
    fazira (cousin) : aku pown takut gak bebehh..aku risau gile chemist aku..tapi ape2 pown kita dah buat yg terbaik kan??
    tariq : jgn mention psal result ouh...terkentut-kentut aku kalau tringat psal bnda tu..kau qiam la..insyaallah bley buat kau tenang..

    *****************************************************************


    Alhamdulillah...most of them bagi respond positive kat aku..thanx korang!! sayang korang sgt2!! :D
    bila pikir2 balik..mmg betol pun ape yg diorang cakap..kita dah buat yang terbaik time SPM aritu..2 tahun kita study bagai nak gila..tention sana sini..tambah2 duduk kat hostel....tention dgn study lagi..tention rndu kat parents lagi....

    so aku harap bila dah dapat result nanti korang bersyukur la dgn ape yang korang dapat..sbbnye ape saje yg tertulis kat slip tu adalah usaha korang selama 2 tahun..so bagi yang resultnye cemerlang jgn lah riak sgt ek?? being riak is soooo not good....ok?? bagi yang resultnye tak brapa memuaskan jgnla nak give up..frust menonggeng smpai 7 hari 7 malam tak makan..SPM is just the beginning..SPM bukanlah segala2 nya..ok?? mana tahu rezeki korang kat tempat lain?? setiap kejadian yang berlaku ada hikmahnya :)

    Ya Allah..aku berdoa kepadamu supaya aku dan rakan2 seperjuanganku memperoleh keputusan yang cemerlang pada RABU, 21 MAC 2012 ini..semoga mereka semua menitiskan air mata kegembiraan pada hari tersebut..amin ya rabbal alamin...

    TRANSCENDENT 1011 --> aku mimpi 90 ++ students dpt straight A's weh!! amin3!! :D




    ok guys...aku nak share dgn korang zikir neh...hopefully zikir nie dpt kurangkan kerisauan korang :D





    terima kasih kerana membaca :)
    *sekian*